På banan igen!

Hemma från tärnaby, en fantastisk helg på många sätt, fast med allt för kyligt väder. Men lite kyla skulle aldrig hindra mig ifrån att åka slalom på en sån resa!! :) Vi åt gott, bodde bra, åkte en hel del, frös en hel del, var på after ski, badade jacuzzi utomhus, sjöng karaoke på pubkvällarna och hade tävlingar av olika slag! Mycket roligt hade vi.

Jag har också äntligen kommit igång med träningen sedan jag blivit frisk. Passade ju bra med lite "uppvärmning" i form av skidåkning under helgen, igår gymmade dock jag och henke och idag har jag varit på spinning.

Imorgon står akut omhändertagande på schemat, vilket innebär att vi ska få lära oss hur man tar hand om (akuta) skador som uppkommer i olika idrottssituationer. Därefter får vi ut våran hemdugga, så då blir det fullt upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0