Ursäkter för att slippa läsa

Helt fantastikt vad mycket annat man kan få gjort då man egentligen MÅSTE plugga. Jag hittar på alla möjliga saker, sitter på internet och kollar igenom alla möjliga sidor som jag annars inte hade brytt mig om att besöka, städar, gör fint, öppnar kylen en miljon gånger..Ja, ni förstår. Men imorgon och på torsdag så finns det ingen genväg. Jag ska befinna mig på skolan, så då blir det svårt att städa och gå i kylskåpet och allt det där!

Imorgon ska jag spela squash för första gången, har hört att det är jobbigt, - men kul. Jag får ta och återkomma om hur det var :)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-16 @ 23:58:58
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0