Fina dagar nu

Verkar inte som att det är meningen att jag ska få in nåt inlägg i bloggen, för allting strular för mig.Nu har jag äntligen fått hem paketet med gardinerna och lampan som jag beställde före helgen. Dessa har hamnat på sin plats och jag är väldigt nöjd! Känns som att vi fått lite mindre insyn till vardagsrummet nu (köket och vardagsrummet är ju som ett enda stort rum, så ser man rakt in i vardagsrummet genom köksfönstrena). Jag har även köpt löparen på bordet och lite ljuslyktor under min vistelse hemma i Pite. Tycker det blev finfint!

Annars känns livet ganska bra i övrigt också, godkänd på tentan i fredags :) Så jag bara njuter, fint väder är det också..Och sen OS-guld till herrerna i skidstafetten igårkväll!

  
   


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad fint ni har det! Grattis till att du klarade tentan!

2010-02-26 @ 21:35:23
URL: http://jeanytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0