Trasig laddare till datorn - nya batterier i kroppen!

Jag har inte turen med mig. Har tagit massa bilder och hade tänkt bli en riktigt duktig bloggerska igen nu i helgen, då jag är helledig och inte har något planerat! Men då tappar jag datorn i backen, som tur var så var det bara laddaren som strök med i fallet. Så jag ska skriva lite snabbt bara, för batteritiden sjunker.

Hela denna vecka så har jag befunnit mig på skolan för att jobba med min hemtenta, som inlämnades för ungefär tre timmar! :) Jag hoppas att det går bra. Iallafall var känslan obeskrivlig när jag fick lämna in den! Så nu har tyngden lastats av från mina axlar och ikväll väntar en fest med klassen, kallad "tentafest", då vi ska fira att vi ännu en gång bemästrat en tenta! (Det spelar inte så stor roll i det här fallet om man inte vet om man är godkänd eller inte, bara tanken på att tentan är inlämnad och genomförd efter bästa förmåga räcker!!)

Jag hade egentligen planerat att jag skulle gå på stan idag efter jag lämnat in tentan. Men nu känner jag att jag vill städa undan hemma istället, ta en låång dusch och slippa stressa iväg till festen, så stan får vänta tills imorgon.

Jag uppdaterar mer när jag fått tag i en ny laddare! :)

Kram till er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0