Mot Trollhättan

Donny är nu sitt vanliga jag igen, det är skönt att se! Tog ett tag innan han började om att dricka vatten igen, men när han väl gjorde det har han varit riktigt duktig på att dricka sen dess! Igår hade jag min allra sista inlämning för i år! Ni kan inte ana känslan när jag lämnade arbetet i boxen hos läraren, och gick tomhänt därifrån! Underbart!! Nu är det bara en liten redovisning av mitt arbete på fredag, ingenting stort, men måste göras. Sedan styr vi kosan mot Trollhättan, eller rättare sagt Lillegården, där vi ska hälsa på Donnys förra ägare Jens. På lördagen väntar en utställning i Vänersborg, mest troligt ska Jens få äran att ställa honom då. Kommer bli en toppenresa..Om jag hinner kan det bli en sväng med buss från trollhättan till gbg, då jag tänkt hinna hälsa på lite kompisar som bör i Götet. Hoppas på det!

Idag är jag ledig, så då väntar städning och tvättning, kanske en sväng till stan också, har fått ett presentkort på Hemtex nämligen. Vi får se vad som hinns med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0