Nu ska det plåtas!

      

Lördag idag. Har inte blivit lika mycket plugg som jag hade planerat, men jag ska kämpa på en stund innan det nalkas middag hos Johan och Linda ikväll! Linda fyller 21 imorrn så det blir väl lite fira i förväg. :)

Jag håller på att försöka börja lägga in lite mer bilder också på bloggen, henke har ju en ny kamera nu, en Nikon D300! Så då blir det lite roligare än att lägga in bilder då det inte bara blir dåliga mobilbilder. Ska försöka få mig en genomgång av kameran sen när henke har lärt sig lite mer om alla funktioner ;) Då kan jag ju lägga in lite egna roliga bilder..Tror inte henke är så pigg på om jag säger "heenke, kan du ta en bild på mina nya gardiner till bloggen?" :P

Nä, nu ska jag plugga och därefter gå och göra mig iordning! Ha en trevlig lördag och lördagkväll.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0