Nu vet jag iallafall vad jag absolut INTE vill jobba med!

 

Jag vet inte hur väl gubbarna på taket till vårat hyreshus syns i bilden till vänster, men där står iallafall tre stycken män i gula jackor och skottar av tacket, på nionde våningen. På bilden till höger är gubbarna borta, men jag tänkte iallafall försöka illustrera hur högt det faktiskt är (andra fönstret nedanifrån är vår lägenhet)..Ni som känner mig vet att jag är väldigt höjdrädd. Jag får svindel bara av att titta upp från våran balkong för att se hur högt upp balkongerna där uppe faktiskt är! Det är inte helt säkert att jag ens hade vågat mig ut på balkongen om jag bott på fjärde våningen eller mer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0