Skippar morgonföreläsningen

Sitter hemma och försöker fixa anmälningsblanketter till en utställning i Piteå längre fram i vår. Och det gör jag istället för att vara på föreläsning. Men jag tycker helt ärligt att personen som håller i de flesta av våra föreläsningar på den här kursen borde kunna mycket mer, denna kan inte svara på våra frågor och föreläser/säger precis det som redan står i papprena. Då kan jag lika gärna läsa dem hemma!

Ska göra mig klar nu och gå ut med Donny, sen blir det iallafall skola till ca 17 idag. Vi ska nämligen sitta i grupp och göra kravanalyser och idrottsplaneringar. Jag har faktiskt inte riktigt koll på vad det innebär, men det visar sig nog! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0