Tenta-tisdag imorgon

Vet inte vad det är med mig, har inte pluggat som jag brukar till tentorna. Men imorgon är det dags, fysiologigtenta. Förväntar mig ingenting, jag ska göra mitt bästa, sen får vi se. Är tentafest imorgonkväll, känner mig dock ganska trött och vet inte om jag ska fara eller inte, har inte bestämt mig än.. Nu ska jag iallafall sova, Sofia kommer hit imorgon vid 8, så ska vi kräma ut det sista innan det är dags för tenta kl 13. Henke har föressten också tenta imorgon, i kemi. Hoppas det går vägen för honom! :)

Är nått skumt med blogg.se nu, råkat få in kursiv stil men kan inte ändra tillbaka, skumt.. Men nu ska vi som sagt gå och sova. Donny är nykammad och klo-klippt också för kvällen, så han somnar nog gott han med. Skönt att ha det gjort iallafall! :) Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0