Edinburgh

Har nu inte skrivit på ett tag, men jag har inte ens befunnit mig i Sverige :)  Tors-sön så har jag varit i Skottland (Edinburgh) med henke och hans familj.  Det var riktigt trevligt och otroligt vad fint det är där! Edinburgh Castle, Highlands, Eduadour - Scottlands smallest distillery..Finns mycket att se! Och såklart alla pubar och restauranger längs kullerstensgatorna, väldigt mysigt. Och det blev inte sämre av att det var kanonväder hela helgen!

Nu har  jag dock kommit tillbaka till verkligheten så smått. Har en muntlig redovisning på torsdag tillsammans med min grupp, och vi börjar väl så smått bli klar med den..Men sen har jag en egen individuell examinationsuppgift som ska va inne om en vecka. Jag har inte ens börjat med den än..Så en liten klump i magen har jag nu av den anledningen! Men idag smäller det, måste börja med den!


Bilder ifrån Edinburgh Castle tagna av Henke:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0