Hotellfrukost och tre timmars powernap

Lördagen blev väldigt stillsam, min hals börjar verkligen krångla till det för mig, och jag kan inte löpträna..Vi blev bjudna på tacos till middag av joahn och linda, tack för det! Ägnade kvällen tillsammans med elli hemma hos oss, vi bakade morotskaka och såg på Jakten på Julia samt filmen Underbar och älskad av alla (tror jag den heter). Lagom kväll :)

Imorse bröt vi mönstret, istället för att äta frukost hemma så drog jag med henke till Scandic på hotellfrukost, och vilken frulle! Helt fantastiskt :D Där fanns det mesta! Sen har jag bara tagit det lungt, skulle bara vila en stund där vid 12-tiden, men vaknade upp igen kl 15..SHIT tänkte jag..Men jag känner mig ju inte riktigt piggelin heller så. Jag får väl använda det som ursäkt haha ;)

Nej nu tittar Donny på mig frågande och undrar nog om vi inte ska gå och sova nu..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0