Imorgon är en ny dag

Känns som att jag har mycket att göra, men får ingenting gjort..Har en del jag borde fixa med skolan nu, men det blir så lätt att man drar sig för att börja då man inte vet vart man ska börja! Men jag får helt enkelt bara ta tag i det helt enkelt, göra en lista att bocka av. Så blir det. Imorgon ska jag försöka skriva ut en massa som jag borde gjort för ett tag sen..Men bättre sent än aldrig! Sedan är det bara städa ihop lite och packa, för på onsdagmorgon åker jag lastbil med pappa hem till pite. Och i helgen väntar utställning! Ska bli kul, även om jag i grund och botten anmält oss till helt fel utställning..Virrpanna!

Nä nu ska jag borsta gaddarna och krypa till kojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0