Nya gardiner

Plugg, plugg..Imorgon har min grupp muntlig redovisning, vi ska prata om idrottspsykologiska metoder för att höja prestationen inom lagidrott, i Norge. På tisdag ska min allra sista uppgift för detta året lämnas in! SKÖNT!
Men det är ju bara det att jag pysslar med mycket annat än att bara plugga just nu fast jag inte borde, men nu har jag suttit och tittar på gardiner ett bra tag här på nätet. Skulle vilja ha ett par nya i sovrummet..Jag är inget jättestort fan av panelgardiner då jag gillar gardiner med lite liv i sig bättre, och jag skulle vilja byta ut panelgardinerna där mot nåt nytt..Men men. Om en och en halv vecka så går tåget mot pite igen för sommarn, så jag vet inte. Kanske får bli nåt till hösten istället! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0