Utställning imorgon!

Donny ligger och sover, antar att han tar en lång skönhetssömn inför utställningen, vilken taktiker ;) Har ringtränat lite med han, mest för att lugna mig själv, för jag är NERVÖS..Trodde inte jag skulle bli det, men nu kommer de mer och mer. Egentligen spelar det ju inte så stor roll hur det går, han kommer ju fortfarande vara min fina lilla vovvsing, men nånstans tittar väl tävlingsmänniskan i mig fram..

Kommer göra en tidig kväll, för imorgon blir det stiga upp tidigt för dusch, så han blir snygg som en filmstjärna! ;D
Har ni lite att göra imorgon, kan ni ju komma förbi Grans naturbruksskola från kl 12 ungefär tror jag (inga exakta tider i PM-et vi fick, så blir det Donnys tur i ringen nångång därefter! :) Det är ju bara ringa eller smsa om ni vill komma och titta så kanske jag vet mer exakt när det är Donnys tur :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0