Piteå

Har varit i pite en hel vecka nu, skönt! Har ju dock haft några heldagars arbete med en hemtentamen, men sen i onsdags har jag varit helledig :) Onsdagen spenderades på ikea, gårdagen med mormor. Har haft det riktigt bra. Mormor och jag besökte gammelmormor och gammelmorfars grav, igår var det precis ett år sen som Henny lämnade oss. Vi åt lunch på Humlan och besökte bla Kupan, köpte med mig några fina gammeldags saker. Fick några tavelramar hemifrån mormor också..Så idag ska jag iväg och köpa sprayfärg och spraya dom vita!

Imorgon väntar årets sista utställning i Skellefteå. Hoppas på sista certet!! Därefter beger vi oss ner till Umeå igen..Tiden går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0