Friday

Hej på er!
Idag vandrar jag med en hemsk smärta i ryggen..Inga värktabletter hittar jag hemma heller! Ikväll ska vi iaf gå över till Johan och Linda, dom ville visst bjuda på tacopaj ikväll :) Får höra om dom inte råkar ha nåt jag kan stilla värken med.

Jag måste bara få säga att jag är så glad att jag pluggar på universitet..Och på den linjen jag läser! Det finns nog inget ämne man lär sig så mkt om hur man själv fungerar, som när man läser om organisation och ledarskap. Intressant ämne tycker jag. Hur grupper och organisationer fungerar finns det oändligt mycket att lära sig om!

Jag har känt mig som en tjuv idag också måste jag bara få tillägga..Tog med mig ett vassare tillhygge och min hund och begav mig ut i skogen..Med i en påse hem följde hösten granrisdekorering till balkongen, haha! Blev mycket ljusigt i mina balkonglådor!

Nu inväntar vi bara henke som är påväg ner till oss. Då han kommer, och förhoppningsvis har med sig kameran, så ska jag fota lite i vår lägenhet så ni får se hur vi bor nuförtiden..Minns ni att vi flyttat? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0