Helgen

Denna helg har blivit en riktig shoppinghelg..Igår var jag med johan och linda på stan, med hem följde en tröja till mig och en vardags-skjorta till henke, som faktiskt var riktigt snygg, blå-och-vit rutig från HM! Köpte lite annat smått och gott också. Idag har jag och linda varit runt och kikat på lite grejer..Fick bla med mig två svarta pappstjärnor till vardagsrummet som ska fram i december :) Köpte också 6 vinglas i mörkgrått på EXPO, 19 :- för 2 st var ett kap! Har bara dyra vinglas från BodaNova så det kan ju vara bra att ha några som man inte är lika rädd när det tex är fest eller så..

Igårkväll hade vi middag här hemma, också med Johan och Linda..haha, mkt om dom, men vi umgås ju mycket med dom! Vi hann diskutera om allt mellan himmel och jord och hade riktigt trevligt! Tror inte att dem åkte förrens vid halv tre-tiden på natten :) Vi åt riktigt god mat(tisdagsstek) och efterrätt (som var en chokladtårta med både ljus och mörk choklad..gissa hur gott!?)..

Nu ska jag plocka bort söndagsmiddagen (tacos) och så ska vi bege oss ut på en promenad med donny. Sen ska vi till....*drum drum..trummvirvel*...Johan och Linda! Blir nog lite söndagsmys vid tvn :)
haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0