Kanske det är dags igen..

Wow, måste först få berömma mina ihärdiga läsare! Trots mitt uppehåll mellan juni och okt så har jag fortfarande hela 2 läsare kvar :) Så nu kan det bara gå en väg, dvs uppåt! Hoppas ni är sugna på lite läsning, även om jag kanske inte har allt för mycket att bjuda på. Lustigt det där, andra som bloggar verkar ha saker pågång hela tiden..Nästan så att man måste hitta på saker FÖR att ha nånting att skriva om i bloggen..eller?

Så då är ju den stora frågan..Vad ska jag skriva om? Skola/utbildning? Träning? Hundliv? Inredning? Blir säkert en blandning mellan allt och ingenting..Nu låter det nästan som att jag har vääldigt stora planer för detta med bloggandet, men vi tar det som det kommer, och det får bli som det blir helt enkelt.

Skulle vilja ändra min bloggdesign dock, men jag vet ju inte hur man gör..Någon som vet? Eller som känner någon som vet?

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Välkommen tillbaka!

2010-10-10 @ 19:22:47
URL: http://jeanytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0