Lördagmorgon

God morgon!

Vaknar av att henke springer omkring och letar grejer kors och tvärs, han skulle nämligen iväg och skriva högsokoleprovet idag..Så nu har han åkt. Jag ska ta och diska undan lite och därefter slänga mig i duschen. Föressten vem slänger sig i duschen? ;P
Sen när jag är klar så ska jag gå över till Johan och Linda, ska följa med dom till stan! Blir trevligt..Ska kolla om det börjat trilla in nå julsaker i stans affärer. Annars ska jag väl kolla på lite kläder och så kanske ;)

Jag måste ju bara få skryta över igår..Bakade bullar så blev jättegoda (2a gången det händer av ca 10), och sedan gjorde jag en räkpaj efter eget ihopplock från kylen..och det blev huur gott som helst!! (har aldrig, och då menar jag ALDRIG lyckats med egenkomponerad mat..måste typ följa ett recept till punkt och pricka om det ska bli bra) haha.. Så det var det de :D

Jo föressten, såg ju idol igår..Vilken comeback av Minnah!! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0