Trött på det mesta

Idag har varit en riktigt seg och lång dag. Trött som bara den..Har tvättat och pluggat som mest hela dagen. Nu vill jag bara att det ska bli imorgon och att jag får åka hem till pite! Jag är trött på att städa, trött på att ha ont i ryggen, trött på att vara trött..trött på att måsta cykla eller gå vart jag än ska+att det regnar eller blåser mest hela tiden, trött på att jag har hemtenta just nu..blää..

haha, inget vidare roligt inlägg detta blev! Har iallafall en rolig grej jag kan berätta, och det är att vi ska till hemavan med klassen i februari =) Så det är ju iaf nåt att se fram till. Nu ska jag börja packa för hemresan..Sparar nog disk och annat till imorrn, alt hoppas att någon liten tomte varit här i natt och gjort det åt mig.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

| MALLA C |
RSS 2.0